TuDomki

TuDomki

TuDomki

Serdecznie witamy!

 

Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem dotyczącym zasad korzystania z naszych domków i przebywania na terenie obiektu. Pragniemy zapewnić naszym gościom bezpieczeństwo i komfort podczas pobytu, więc prosimy o przestrzeganie postanowień niniejszego Regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych.

Regulamin stanowi integralną część umowy, do zawarcia której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i/albo dokonanie płatności za pobyt w obiekcie. Dokonując rezerwacji lub płatności Gość potwierdza, iż zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje warunki w nim zawarte.

  1. Z domku mogą korzystać tylko osoby zgłoszone przy rezerwacji. 
  2. Najemca nie może użyczać albo oddawać domku letniskowego w podnajem innym osobom.
  3. Przekazanie kluczy do domku i jego odbiór przebiega zawsze w obecności Wynajmującego lub osoby do tego upoważnionej.
  4. Domki wynajmowane są w systemie dobowym, gdzie doba zaczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
  5. Rezerwację uznaje się za dokonaną po uiszczeniu wpłaty 20% całkowitego kosztu pobytu. Niniejsza wpłata jest bezzwrotna.
  6. Na  czas pobytu pobierana jest kaucja w wysokości 300 zł i stanowi zabezpieczenie na wypadek poczynionych szkód podczas pobytu. Kaucja zwracana jest w dniu opuszczenia domku przez Najemcę, pod warunkiem, że stan techniczny wszystkich przedmiotów stanowiących wyposażenie Domku, jak i samego budynku oraz terenu do niego należącego, będzie nie gorszy niż przy przekazaniu Najemcy kluczy do obiektu.
  7. Osoby zamieszkujące w domku ponoszą pełną odpowiedzialność finansową za szkody, dewastacje bądź brak wyposażenia domku i na jego terenie. Spis wyposażenia znajduje się wewnątrz każdego domku.
  8. Prosimy o zgłaszanie Wynajmującemu wszelkich zniszczeń i usterek powstałych podczas użytkowania domku.  
  9. Nie odpowiadamy za przedmioty i pieniądze pozostawione w domku. Odpowiedzialność za przedmioty osobiste spoczywa na osobie wynajmującej domek. Prosimy o zachowanie ostrożności.
  10. Nie ponosimy odpowiedzialności za niedogodności spowodowane przez przyczyny od nas niezależne, np. przerwy w dostawie prądu czy wody. 
  11. W sytuacji skrócenia czasu pobytu, niezależnej od Najemcy, płatność za niewykorzystany czas nie jest zwracana.
  12. Płatność za pobyt nie obejmuje ubezpieczenia gości i doznane urazy. Za wszelkie szkody bądź uszkodzenie mienia Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
  13. Do dyspozycji gości pozostaje bezpłatny parking. Do każdego domku przydzielone jest jedno miejsce parkingowe, jednak  Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za parkujące tu pojazdy.
  14. Na terenie ośrodka obowiązuje zakaz palenia ogniska. 
  15. Obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych wewnątrz domku. 
  16. W trosce o komfort pobytu naszych gości we wszystkich domkach obowiązuje bezwzględny zakaz smażenia ryb.
  17. Dozwolone jest wprowadzanie i przetrzymywanie na terenie obiektu małych psów (Regulamin pobytu ze zwierzętami).
  18. Obowiązuje zakaz korzystania za urządzeń zasilanych gazem lub elektrycznością nie będących wyposażeniem domku,    z uwagi na zagrożenie pożarowe. Obowiązuje zakaz wnoszenia materiałów wybuchowych i łatwopalnych.
  19. Na terenie obiektu obowiązują ogólne zasady porządku i spokoju publicznego. Cisza nocna trwa od godziny 22.00 do 6.00. Zabronione jest zakłócanie spokoju poprzez np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody właściciela obiektu, jak również wszelkie inne zachowania, zakłócające spokojny pobyt pozostałych Gości, a także zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite. Zakłócanie przez Gościa lub przez osobę go odwiedzającą porządku i spokoju publicznego oraz nieprzestrzeganie ciszy nocnej uprawnia usługodawcę do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  20. W przypadku zastrzeżeń i reklamacji dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku. Reklamacje składane w dniu wymeldowania nie będą rozpatrywane. 
  21. Gość zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu Placu Zabaw. Za bezpieczeństwo dzieci, bawiących się na placu zabaw ponoszą odpowiedzialność ich opiekunowie.
  22. Goście proszeni są o segregację śmieci w przeznaczonych do tego celu pojemnikach znajdujących się na terenie ośrodka (szkło, plastik itp.).
  23. Goście są zobowiązani do utrzymywania i zwrotu domku w stanie pierwotnym z dnia odbioru. 
  24. Za zgubienie klucza do domku naliczamy opłatę 50 zł za 1 sztukę.
  25. Regulamin obiektu podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej obiektu. 
  26. Dokonując rezerwacji Gość niniejszym wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla potrzeb realizacji jego rezerwacji i pobytu w obiekcie, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Regulamin pobytu ze zwierzętami

  1. Za zwierzę odpowiada właściciel. Jest on zobowiązany do zachowania czystości i spokoju na terenie obiektu. 
  2. Zwierzęta powinny posiadać swoje posłanie/legowisko. Nie mogą spać w łóżkach.
  3. Właściciel musi w pełni kontrolować zwierzę.
  4. Konieczne jest posiadanie książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami.
  5. Potrzeby fizjologiczne zwierzę powinno załatwiać poza posesją.
  6. Właściciel zobowiązany jest do sprzątania po swoim zwierzęciu wewnątrz domku i na terenie posesji.
  7. Ewentualne szkody powstałe z udziałem zwierzęcia pokrywa właściciel.

DZIĘKUJEMY ZA PRZESTRZEGANIE REGULAMINU. ŻYCZYMY MIŁEGO POBYTU!